Het kan voorkomen dat je jouw bestelling wilt retourneren. Dit kan zijn omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden van jouw retourzending ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten zo snel mogelijk teruggestort. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening.

Het artikel dient ongedragen en voorzien van de originele labels, originele doos en het prijskaartje, geretourneerd te worden. Knip bijvoorbeeld labels niet los tijdens het passen! Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe snel je dit weer op je rekening hebt staan is afhankelijk van de betaalmethode. Bij iDEAL betalingen staat het bedrag binnen 3 werkdagen op de rekening waarmee je betaald hebt. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.

Als je je volledige order retourneert en je hebt verzendkosten betaald, dan worden deze verzendkosten ook teruggestort. Als je kiest voor Klarna en je retourneert je volledige bestelling, dan komt je factuur te vervallen. Je ontvangt een aantal dagen na verwerking van je retour een nieuw overzicht van Klarna. Stuur je een deel van je bestelling terug, dan wordt dat deel van de Klarna factuur verwijderd. Voor het resterende bedrag ontvang je een aangepaste factuur. Stuur je slechts een deel van je bestelling terug, dan worden de verzendkosten niet teruggestort. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wanneer de totale waarde van de bestelling na een eventuele retourzending onder de €44.95,- uitkomt zijn wij alsnog genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. Wij verrekenen deze verzendkosten met het aankoopbedrag dat u van ons terug krijgt voor de geretourneerde schoenen. 

Hoe retourneren?

Het retourneren kan op twee manieren:

Retourneren in de winkel: Je kunt je bestelling ook kosteloos terugbrengen in onze winkel. Neem voor een retour in de winkel ook de bijgevoegde pakbon mee.

Online retourneren: gebruik het bijgevoegde retoursetiket om je bestelling kosteloos te retourneren of stuur je retour naar onderstaand antwoordnummer. Voeg je pakbon of een briefje met je ordernummer bij je retour zodat wij je bestelling snel kunnen verwerken. Doe om de schoenendoos de verzendzak van ons waarin de schoenendoos zat bij aankomst of doe er zelf een stevige verpakking om die voorkomt dat de schoenendoos beschadigt.

Je kunt je bestelling retourneren via een PostNL servicepunt.  Bij verzending ontvang je een verzendbewijs, bewaar dit bewijs goed totdat wij het retour verwerkt hebben.

Klik hier om het dichtbij zijnde PostNL servicepunt te zoeken via de PostNL Locatiewijzer.
Mocht je geen retouretiket (meer) hebben, dan kun je het pakket retourneren door het naar ons antwoordnummer te sturen:

Pantoffel Specialist
Antwoordnummer 82704
8270 WB IJsselmuiden, Nederland